Zasmejte Sa !!!

02.02.2012 08:28

 

Blondínka dáva inej blondínke hádanku:
- Má to štyri nohy, je to chlpaté, má to chvost...
- To je pes!
- Ešte som nedopovedala! A šteká to!
- Aha, tak to neviem!

 

Blondínka ide po schodoch do veže.

Zrazu sa ozve neznámi hlas a hovorí:
Na každom párnom schode Ti poviem 
vtip , ak sa zasmeješ musíš opustiť
vežu.
Blondínka ide 2,4,6...
nezasmeje sa.
Po chvíli keď už sa blondínka dostane na 179
schod sa blondínka zasmeje.
Neznámi hlas sa znovu ozve a pýta sa jej:
Prečo si sa zasmiala ? Ved som ti žiadny 
vtip nepovedal.
Blondínka mu odpovie:
Ja som práve pochopila ten 1.

 

 

Mamička oznamuje synčekovi:

-Jožinko, budúci rok už budeš v druhej triede a to už budeš mocť utierať riad...

-Tak to radšej prepadnem ...
 
Pride dedko k lekarovy a vravi mu

-Pan doktor cim viac uzivam tie prasky co ste mi predpisali tym mi je horsie.
Doktor na to
-No dedusko povedzte ake prasky pouzivate
Dedko sa pozre na lekara a vravi
-No ved tie najlepsie z reklami Persil a Ariel.

 

 
Pani učiteľka sa pýta žiakov. 

"Deti čo nám dáva sliepka?"
Žiaci odpovedajú: "Vajce."
"Správne. A čo nám dáva ovca?"
Deti sa zamyslia, a potom odpovedajú: "Ovca nám dáva vlnu."
Učiteľka sa zamyslí a pýta sa ich: "Deti, a čo nám dáva krava?" 
A deti na to: "DOMACE ULOHY."

 

 

Ide Angličan,Indián a Slovák skákať z mrakodrapu. Angličan kričí : "No,no!"

 Indián : "Wata,Wata!" , 

Slovák skočí a kričí : "Hovno vata, beton!"

 

Vieš prečo si slon maľuje nechty???

Aby sa mohol skryť v lentilkách....
A videla si už slona v lentilkach?? nie??....No vidíš jak sa skryl!..:D:D

 

 

 

 

Na ušním:

"Tak paní, sluch máte v pořádku, dostanu dvě stovky."
"Čtyři stovky?"
"Šest stovek."
"Jé pane doktore, vy jste tak hodný"